Vrácení zboží

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

V případě, že chcete vrátit zakoupené zboží na našem eshopu (NENOŠENÉ, S CEDULKAMI), zabalte produty, které chcete vrátit a odešlete je na adresu:
Riano Europe, s.r.o.
Průmyslová 1C
796 01 Prostějov
Do balíčku přiložte fakturu nebo její kopii a zakroužkujte, které produkty vracíte. Napište nám na email objednavky@flamingofashion.cz, že nám vracíte produkty, uveďte číslo své objednávky. Pokud jste platili kartou - vrátíme peníze na účet, který je vedený ke kartě, pokud jste platili na dobírku - napište nám do emailu také číslo svého účtu pro vrácení platby. Platba bude vrácena do 10 dní od našeho obdržení vráceného balíku. 

V případě potřeby nás kontaktujte 
na emailu: info@flamingofashion.cz nebo na telefonu +420 725 832 860. Uveďte prosím číslo objednávky.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty.

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel, v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo Zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno, jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

V případě, že spotřebitel (zákazník) vrací zboží v zákonné lhůtě, vrací zboží na adresu prodávajícího na své vlastní náklady
(Poštovné od kupujícího k nám při odstoupení od smlouvy nehradíme).

Spotřebitel má povinnost vrátit dárek, který byl uveden na faktuře i v objednávce při odstoupení od smlouvy jak v průběhu 14 dní tak v rámci prodloužené 30-ti denní lhůty.

Načítám, prosím vydržte...